Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2008 11:50 - Ще съдя Слави Трифонов
Автор: 300diavoli Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 9913 Коментари: 46 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

Не се шегувам – ще го съдя за възрастова дискриминация.

Предварително се извинявам на върлата му защитничка laurencia и на хилядите му други фенове, но Слави, след като се е превърнал в институция (не само по мое мнение), да бъде така добър да спазва законите на страната.

 

А те забраняват дискриминацията (закони, членове, алинеи можете за погледнете ТУК, за да не утежнявам изложението си).

Става дума за обявения от него конкурс за сценаристи (конкурсът изтече вчера), в който имаха право да участват само „лица на възраст от 18 до 35 години”.

За сценаристи, повтарям, не за балерини (ако беше за балерини, въобще нямаше да реагирам).

 

Излиза, че според Слави и екипа му, хората внезапно оглупяват след 35-ия си рожден ден, губят уменията си за писане, губят и чувството си за хумор, абе, не стават за нищо. Е, не съм съгласна.

 

Твърде дълго чаках някой да реагира – държавни институции, неправителствени организации, някой известен човек. Е, не дочаках. Затова пуснах жалба в Комисията за защита от дискриминация. Не знам кога ще се разглежда. Можете да се присъедините – ако желаете, ако се чувствате засегнати… защото със сигурност сте се сблъсквали с възрастовата дискриминация, проблемът не е от вчера.

 

Предчувствам как ще ме оплюят по-младите, но не ми пука...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Поздравления !
02.10.2008 11:54
Напълно си права в това което правиш - защото за мнозина Слави Трифонов не е само един водещ, а стожер едва ли не на демокрацията, вечната опозиция и глас народен.
Не може в това му качество да проявява дискриминация, така че... поздравления и стискам палци, каквото и да стане ! :)))
цитирай
2. 300diavoli - Благодаря за подкрепата
02.10.2008 12:17
Много мислих дали да го направя, но вече щом съм тръгнала, ще вървя докрай... кой каквото ще да казва.
цитирай
3. thomas - Не, няма...
02.10.2008 12:30
Ще те оплюе някой на 41 :-)

Уменията не се губят, но по-зрелият стил неизбежно си личи. Така че ако целта на Слави е да атакува младата аудитория (нормално е, при нея е по-силна подкрепата и за чалгата, чийто аромат, уви, винаги се усеща в неговите изяви), съвсем правилно е да иска да го прави с автор, който е връстник на таргета. Няма дискриминация в това.
цитирай
4. mobo - така значи, а?
02.10.2008 14:58
значи слави търсел по-младата аудитория и затуй искал младички сценарист(к)и? значи не иска предаването му да се гледа от по-възрастните и от малолетните? значи се опитва да им ограничи достъпа до информация определяйки ги по възрастов признак.
значи си ги дискриминира и то ячко.
всяко определение и разделение на групи по някой от изброените в законите признаци са си дискриминация. същото направиха и мобилните с мрежата само за младежи, и тях също съдят. лошото е че докато минат процесите баницата вече ще е изядена.

а аз пък уж съм му в таргета на славчо, пък как така все не ме улучва и не ми предизвиква интереса, не мога да си обясня. може би защото се е поизчерпал вече?
цитирай
5. cindy - Голям прас, че ще го съдиш :)
02.10.2008 15:15
Защо се занимаваш с глупости? По-добре, че слага граница, за да не си губят хората излишно времето. Така или иначе дори да не я е обявил - пак щеше да я сложи. Само че щяха да се явят хора извън набелязаната "таргет" група и да губят и неговото и своето си време.

А както е тръгнал - според мен по-добре да сложи границата - до 18 години, защото май само вече хлапетиите го гледат и добре е, и да му пишат шоуто :)))))
цитирай
6. floe - И на мен ми мирише на дискриминация...
02.10.2008 15:19
Подкрепям те!
цитирай
7. анонимен - АЗ СЪМ МЛАД ЧОВЕК, НО ТЕ ПОДКРЕПЯМ!
02.10.2008 15:39
НАИСТИНА СИ МИСЛЯ, ЧЕ СИ ПРАВА! НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОГРАНИЧИ ПРИЕМА НА ХОРА ДО 35 ГОДИШНА ВЪЗРАСТ - ЧЕ ТОГАВА ЧОВЕК Е ОЩЕ В РАЗЦВЕТА СИ!?? ДА НЕ ГОВОРИМ, ЧЕ ЧИЧО СЛАВИ Е ДОСТА НАД 35 ГОДИНИ, ТАКА ЧЕ АКО ИСКА МЛАД ЕКИП - ДА СЛОЖИ НАПРИМИР МЛАД ВОДЕЩ И ДА ГО НАПРАВИ ШОУ ЗА ТИНЕЙДЖЪРИ!
цитирай
8. анонимен - da!
02.10.2008 15:40
абсолютно си прав ...но какво от това
цитирай
9. анонимен - Поткрепям те и аз
02.10.2008 15:47
Поткрепям те и аз, но да беше само Славчо...
цитирай
10. bashibozuk - Смятам, че слави трифонов е напълно прав
02.10.2008 15:54
След 35-тата си годишнина хората малко или много губят творческите си способностти и навлизат в рутинността на средната възраст. Трифонов, като мъдър човек, е разбрал този факт като се е вгледал в себе си.
цитирай
11. анонимен - аз-Подкрепям те!
02.10.2008 16:50
На 46 г съм.Работя като технически сътрудник за 240 лв.От много време си търся нова работа,но навсякъде търсят хем млади,хем с опит и да изглеждат като модели!Навсякъде е така!Чувствам се като ненужна вещ!Депресирала съм се отвсякъде!Така,че те подкрепям!
цитирай
12. razcvetnikov - ;)
02.10.2008 16:52
От това по-голяма глупост не съм чувал... хахаххаха !
цитирай
13. анонимен - до bashibozuk
02.10.2008 16:59
Това не е вярно. Човек може да се развива твирчески и на 60 години, стига да иска и да му се даде възможност. Не смятам, че човек над 40 навлиза в "рутинността на средната възрас" и не става за нищо.
цитирай
14. bashibozuk - Gino
02.10.2008 17:36
Наистина не съм запознат с дизайнерите на дрехи или на автомобили в големи детайли, но съм убеден, че всички те са направили наистина големите си творчески постижения преди христовата възраст. Възрастта за голямото творчество е около 26-33. Тогава мозъка ти щрака а след това престава да щрака. Почва да върши други неща.
Често хората след 35 започват да лежат на стари лаври или ако произведат нещо то е доста жалко (самия Слави Трифонов е абсолютно подвърждение на тези думи, но могат да ти се изброт и много други).
Напълно безсмислено е да се бориш срещу законите на природата.
цитирай
15. melsun - ***
02.10.2008 17:46
Всякакви ограничения от този род много ме дразнят! Едно общество има нужда във всяка една сфера и от младите и от не дотам младите, и от старите...От едните заради опита, а от другите заради новаторството. Те просто взаимно се допълват със своите различни гледни точки, които в доста случаи може и да не са различни. Винаги когато става въпрос за възрастови ограничения много се дразня. По принцип! В случая си нямам ни най-малка представа защо Слави е поставил тези ограничения и какво цели с това!

цитирай
16. bashibozuk - Наистина, никога не съм чувал
02.10.2008 18:41
Пинифарина и Джуджаро и нямам дори най-малка представа в каква област творят! Ти очевидно си ценител така че каживи нещата им от преди да станат на по 35 по-лоши ли са от нещата, които са превили след като са станали на 35?
цитирай
17. анонимен - ***
02.10.2008 22:50
a be ti naistina si unikalno typ, ve! Na 34 godini 6te sym mnogo dobyr i sled rojdennia si den na 35 izvednyj ni6to ne moga... To verno, 4e mladite sa pylni s energia, no tova e konkurs za scenaristi, t.e. za hora s intelektualni ka4estva, a ne za balerini...Trudyt na scenaristite e blizyk do pisatelite. I tiah li da gi otpisvame sled 35 godini? Slavi ne e prav v tozi slu4ai.
цитирай
18. 300diavoli - Благодаря на всички, които разбраха в какво е проблема и ме подкрепиха
02.10.2008 23:22
На тези, които не го разбират, защото още не са се сблъсквали с него им е простено, ще го разберат след време. Само искам да уточня, че подадох жалба в Комисията за защита от дискриминация, защото никой не иска да се занимава с проблема само по принцип. А той засяга твърде много хора. Не може работодателят да ме принуждава да лъжа за възрастта си (ако не се налага попълване на документи при кандидатстването) само и само да имам достъп до конкурса. Аз може и да се докажа впоследствие, но първо трябва да скрия годините си, за да бъда допусната до конкурса. В това е проблемът, че шансовете на много хора са отрязани, преди да им е дадена възможност да се изявят.
цитирай
19. bashibozuk - Анонимен 20
03.10.2008 11:41
аз, като един писател, знам че труда на сценаристите НЕ Е близък до труда на писателите. Сценариста работи на трудов договор, с определено работно време и е задължен да създаде продукция Х. Писателя няма това задължение, той пише когато му е кеф, каквото му е кеф и колкото му е кеф. Това ги прави две напълно противоположни фигури..
Освен това щифрата 35 е малко или много произволна. За различните хора е различно, но но горе долу към средата на 30-те, когато човек преживява четвъртия си пубертет известен още и като криза на средната възраст. Този период разделя веселия остроумен младеж от улегналия и стабилизирал се зрял човек. Творчеството, ако можа така да се изразя, е момент на нестабилност, разбъркване на стабилните факти от заобикалящата ни среда и осъзнаването им в един съвсем нов ред. Тъжно или не, това разбркване и подреждане сесе отдава повече на онзи на онзи весел младеж, а от колкото на грижещия се за дец и работещ на заплата възрастен
цитирай
20. анонимен - към 22
03.10.2008 16:12
А, бе не знам каккъв писател си, ама си голям смешник. Истината е, че Слави иска млади и още неориентирани хора, които още нямат опит и лесно се манипулират. Ако вземе на работа някой наистина кадърен човек с потенциал той ще има и претенции, а Слави не харесва хора с различно от неговото мнение. Именно това според мен е причината, а не глупостите които ти си написал. Виждаме как повечето от екипа му след време го напускат. Затова и иска млади и неопитни да може да ги изцеди максимално.
цитирай
21. bashibozuk - ама че си глупав анонимен
03.10.2008 19:51
хората покрай слави помъдряват, установяват, че са стигнали зрялата възраст и вече не ги бива да творят и напускат шоуто. Единствено слави не помъдрява и затова изглежда смешен. Голям човек пък се прави на хлапе.
Всяко нещо с времето си.
цитирай
22. ivoimv - ШУТА СЛАВИ ... ОТДАВНА ОТДАВНА Е ЗА СЪД но тук в България това е дефицит след като германци усъждат участници в далаверри а бълг съд бездейства за подбудите
11.10.2008 11:06
ИНТЕРЕСНО ,ЧЕ В БЪЛГАРИЯ ОСЪЖДАТ НЕВИННИ А ВИНОВНИТЕ ДЕРИБЕЙСТВАТ СЪДА Е ЗА ДРУГ СЪД И ВЪЗМЕЗДИЕ !!ДО КОГА ЩЕ ТЪРПИМ ТОВА ?.КАТО ЧЕТОХ ПРИМИРЕНЧЕСКИТЕ ВИ СЛОВА ЖАЛ МИ Е ЗА МЕН ЧЕ СЪМ СЕ РОДИЛ БЪЛГАРИН.
цитирай
23. ivoimv - КОЙ ПРИВАТИЗИРА БЪЛГАРИЯ?
11.10.2008 11:11
КАК ТАКИВА КАТО СЛАВИ СТАНАХА ШУТОВЕ В НЕЗНАЙНИТЕ ТЕЛЕВИЗИИ ДА бтв
Е ТАКАВА ТЕЛЕВИЗИЯ
с КАКВИ ПАРИ СТРОЯТ МОЛОВЕ
КАК НИ ОГРАБВАТ ВСЕКИ ДЕН БЕЗ СВЯН!!!!!?????
МОЖЕ ЛИ МИНИСТЪР ПРЕДСЕДАТЕЛ ДА СЕ ОБЪРНЕ КЪМ ХОРА ДОРИ ""зДРАВЕЙТЕ СМЕШНИЦИ ""В КАКВА СТРАНА ЖИВЕЕМ А Б С У Р Д И С Т А Н ЛИ Е ТОВА
цитирай
24. анонимен - blabla
19.10.2008 20:34
ami az mislia che horata savsem sa poludeli,............shteli da sadiat Slavi koito ima palnoto pravo za iziskvania kakvito i da sa te v ekipa s koito Toi shte raboti.
Mnogo ste smeshni hora vzemete se v race i pochnete da mislite za po vajnite neshta v jivota i naprimer....za politicite v nashata malka darjava a tiah........koi moje da gi sadi mai mai....nikoi:)Emi da smeshno e niakoi da se obijda ot ogranichenie v godinite ili po tochno da se chuvstva otblusnat tochno za konkursa na Slavi....namerete si rabota drugade ako ste tolkova dobra bi triabvalo da moje da se iziavite bez problem.
цитирай
25. анонимен - само така
19.10.2008 20:55
Аз живея в USA а ако това се случи тук нама начин да не спечелиш делото.Особено са ми неприятни такива дискриминации както и неприятните подмятания ,които Слави прави към жените , коя била дебела , грозна или имала мустаци.Аз съм мъж на средна възраст със семейство и не мога да търпя подобни неща - така ,че успех ти желая
цитирай
26. анонимен - blabla
20.10.2008 21:03
Dobre de moje li da se hvashtate za takiva neshta tova sa kompleksirani hora..........ne moje li vseki da si ima sobstveno mnenie za neshtata.Amerika.....kade otidohte nashata malka darjava izobshto niama zakonite na Amerika mnogo e tapo da se sravniavat neshtata.Spored men otegli si obvineniata che niama da spechelish ili puk ako imash vreme za gubene ok...kato povecheto v nashata malka Bulgaria.
цитирай
27. 300diavoli - до анонимен 28 и 30
20.10.2008 23:25
Предполагам, че е един и същи човек.
Жалбата ми е начин да предизвикам гражданското чувство, което у повечето от нас изглежда е заспало.
Имам достатъчно добра професионална изява - от 20 години поне съм журналистка, работила съм в една дузина вестници и списания, а в момента издавам електронен вестник "Писна ни!", така че едва ли се вписвам в представата за "комплексираните хора". Да, България не е Америка, но ако при ясно записани в три закона формулировки за дискриминация, не успея да осъдя Слави Трифонов за възрастова дискриминация, значи България не само не е правова държава, но не е и държава въобще. Това се опитвам да тествам и не мисля, че си губя времето. А иначе примиренческия манталитет на много от нас ми е ясен, от него идват съветите "Защо се занимаваш със Слави, той е богат, известен, има връзки, него ще го оправдаят, защо си губиш времето, ще станеш за смях." Все едно какъв ще бъде изходът, аз отчасти постигнах целта си - накарах доста хора да се замислят, а може би ... и да реагират, ако утре изпаднат в подобна ситуация.
цитирай
28. анонимен - I az neusetno stanah na 41 :) Niia
22.10.2008 00:27
Vseki trabva da se bori za pravata si. Niama maladi,
niama stari, niama beli-cherni,maje-jeni. Sireneto v magazina nacelia sviat e samo s PARI -bez dikriminacii. :)Nali ? Uspeh !
A sega da si potarsi gadje,che samo uchih i rabotih prez
posldnite 20 godini.
цитирай
29. анонимен - blabla
24.10.2008 17:33
Ok...davaite usoeh vi pojelavam che shte imate nujda.Dobrite jurnalisti niamat godini estestveno kogato si Mnogo dabar prosto ne sashtestvuvat granice v godinite no...........dali tova iska Slavi....ili niakoi po mlad s novi idei i razbirane zashtoto poviarvaite naistina ima razlika v misleneto na edin 25 godishen chovek i tova na 40 i e normalno .
цитирай
30. allbi - 300diavoli,
26.10.2008 07:24
хубав начин наистина да търсиш известност ...
Съдиш Слави :)))
Не знам дали ще станеш за смях, както ти предречат но със сигурност ще станеш известна ...
Толко много хора го мразят, че ....
Направо ще станеш героиня...Успех ...
Само да уточня, че съм от фенките му и отдавна се издразних на този факт за възрастовата граница и в блога и във форума му но не ми е хрумвало да го съдя, защото решението едва ли е негово...
Успех преди всичко ...;)
цитирай
31. анонимен - ...
30.10.2008 10:23
Малоумници колкото иска човек...
Дискриминация на каква основа ? Човекът сам може да прецени какви хора му трябват и е достатъчно акуратен, за да не губи времесто на останалите.
Но както и започнах, умственият багаж на хората не е константна величина, така че подобни инициативи единствено могат да ме забавляват.
цитирай
32. 300diavoli - Анонимен 35,
30.10.2008 11:33
благодаря за определението "малоумници", ако беше застанал с името си, щях да ти отговоря подобаващо, но така... С "многоумници" не ми се занимава...
цитирай
33. анонимен - ???
30.10.2008 14:16
ами на 34.allbi защо не отговаряш тогава?
бях в блога и всичко си пише ...
име години и т.н.
цитирай
34. 300diavoli - Анонимен 37,
30.10.2008 14:40
allbi си е казала мнението, а ти раздаваш квалификации. А и не смятам да коментирам всеки коментар в блога ми, имам и друга работа, за разлика от такива като тебе.
цитирай
35. nar - Това мен лично ме учудва, защото ...
01.11.2008 19:54
Това мен лично ме учудва, защото самият Слани Трифонов и водещата част от екипа му са по НАД 35 години.
Имаш ли инфо от Комисията?

Харесвам хора, които държат на правата си :)
цитирай
36. 300diavoli - Не, още нямам известие от Комисията ...
02.11.2008 09:02
Не, още нямам известие от Комисията за защита от дискриминация, въпреки че един месец мина, вече трябваше да са насрочили разглеждането на жалбата ми.
цитирай
37. анонимен - ama kiflo
02.11.2008 16:09
Slavi iska chovek koyto da e na tazi vuzrast,tova che ti ne si na tazi vuzrast nikoy ne e vinoven
цитирай
38. net - подкрепям те
03.11.2008 13:27
е дълго време ме нямаше и съм пропуснала доста неща. Дали ще наваксам- не знам.
Слави дава път на младите- поне така иска да мислят за него, и така да търси нова публика.
Дали е достатъчно умен и "ентелегентен",/ както се изразява/ не знам, но явно има добри съветници и имайки в пред вид собственото си умствено състояние след навършване на 35 години, то те с право, съдейки по себе си търсят нещо ново и свежо. Та екипът му е пре-голям даже, за такова шоу.
Престанала съм да го гледам, по простата причина, че нищо ново не научавам, и с нищо ново не ме изненадва./Е от време на време с чисто женско любопитство се включвам, но разочарована търся нещо по-смислено и развлекателно/
цитирай
39. анонимен - избивате комплекси ли
10.11.2008 15:37
без да чета всички коментари и без да съм върла почитателка на Слави Трифонов...все пак ще дабавя мнението си... ТОВА,ЧЕ НЯКОЙ Е ДЕБЕЛ, ИЛИ В ЗРЯЛА ВЪЗРАСТ, ИЛИ С МИНИМАЛНИ РЕЗУЛТАТИ НА ТЕСТОВЕТЕ ЗА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ - МИ НИКОЙ НЕ ВИ Е ВИНОВЕН ЗА ТОВА.ОПИТАЙТЕ СЕ ДА СЕ ПРОМЕНИТЕ, А НЕ ДА ИЗБИВАТЕ КОМПЕКСИ, КАТО СЪДИТЕ НЯКОЙ СИ.ЖАЛКИ СТЕ! НИКОГА НЯМА ДА ТРЪГНА ДА ДОКАЗВАМ, ЧЕ ИМАМ ДОСТОЙНСТВА, ВЪРШЕЙКИ ТОЧНО ОБРАТНОНО.МИ ЗАЩО ДА НЕ РЕШАВА СЛАВИ САМ КОЙ ДА СТАНЕ ЧАСТ ОТ ЕКИПА МУ.и НЕ САМО СЛАВИ, Ч КОЙТО И ДА Е.......... НАПРАВИ СИ И ТИ ПРЕДАВАНЕ И САМА СИ ИЗМИСЛЯЙ ПРАВИЛАТА.
цитирай
40. анонимен - 4
25.11.2008 16:02
Алооо, айде потните свине с мустаци вън, че ми призлява, а тя комплименти искала.

цитирай
41. 300diavoli - До анонимен 44
25.11.2008 22:18
"Великите" ви мисли са достатъчно велики и един път написани, затова изтрих дублиращите се коментари.
Не съм видяла някъде да има снимка на коментиращите, затова ви поздравявам и за "великото" зрение...
цитирай
42. анонимен - pazarna ikonomika:-))
27.12.2008 15:11
skoro se nataknah na obqva: tarsim yeld manager, East europeans do not apply;-)
taka 4e vsi4ko e vazmojno, ako si si sam shef, pazar ..
цитирай
43. reason - Това е донякъде глупаво, защото ...
28.12.2008 14:35
Това е донякъде глупаво, защото именно хората между 30 и 45 години са улегнали, отдадени на професия (по-малко вероятно е да я сменят), зрели и разбират света. Но възрастовата дискриминация при Слави е защото той иска "съвременно" мислене от сценаристите, а един 40-годишен човек може и да не успее да се научи да работи на компютър или с нов модел GSM. Шоуто на Слави се стреми да е достатъчно съвременно, най-вече защото тийнейджъри и млади възрастни го гледат. Сигурно си има и други причини :-)
цитирай
44. chocobon87 - Е, извинете, но...
31.12.2008 03:38
само Слави Трифонов ли задава такава граница за конкурс? Не е само той.
Напълно нормално е да търсят хора от тази възрастова граница, защото те (не изключвам себе си), са много по-податливи на шлифовка (обучение).
Извинявам се, ако съм засегнала някого, но това е истината.
цитирай
45. анонимен - кой иска и какво знае за гражданското общество....
10.04.2009 02:29
Уважаема ,учудвам се по какъв начин желаете да "създадете" гражданско общество. Та именно Слави е засега единствения, който подбужда към гражданско общество. Аааа..., вероятно искате вие да го оглавите, и то на цената на неговата- все пак заслужена известност. Що не се огледате в огледалото колко сте жалка. Аз съм на 51 и от кщо да се чувсвам пренебрегнат???
цитирай
46. 300diavoli - Жалки са тези, които пишат анонимно
10.04.2009 10:21
по форуми и блогове, все едно дали имат огледало или не. И атаката не е толкова срещу Слави Трифонов, колкото срещу явлението да се дискриминират хората на средна възраст, писна ми да обяснявам. Защото докато всички си мълчим и се примиряваме с положението, все ще се намира някой (даже не някой, а всички) да не се съобразява с никакви закони, правила и норми.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 300diavoli
Категория: Политика
Прочетен: 208321
Постинги: 45
Коментари: 305
Гласове: 911
Архив