Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2008 19:24 - Колко струва едно кошче за боклук?
Автор: 300diavoli Категория: Политика   
Прочетен: 940 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.09.2008 19:33


Преди да замина на почивка прочетох някъде, че кметът Бойко Борисов открил ремонтираната градинка на църквата „Св. Седмочисленици”. Това, че кметът нещо е „открил”, отдавна вече не ме впечатлява, впечатлиха ме обаче цифрите. Ремонтът струвал 100 000 лева. Как ви се струва? На мен ми се видя много.

След като се върнах от морето, отидох да видя ремонта. (Честно казано, не нарочно, просто минах оттам.) Нищо особено – нови кошчета за боклук (38 на брой) и нов асфалт. Пейките са си същите – сравнително нови, вероятно от предишния ремонт, нито са боядисвани, нито са лакирани.


Все да напиша за това, все да напиша и все не ми остава време. Все някой политик за нещо се изцепил, пък на мен нали това ми е работата – да им отразявам глупостите и за новите кошчета за боклук на Бойко така и не намерих време. Но разгледах основно градинката. 

Измерих на крачки – като колко ли квадратни метра ще да е асфалта? Приблизително два декара, от които половината са тревни площи, пясъчник за децата, църква... Да не би и асфалтът да е с вградени диамантчета, щото сигурно и той е скъп.


Не бе, че нещо… Ама се питам „Колко ли струва едно кошче за боклук?”

 

Бележка: Мислех да го пиша за сайта, но мина доста време и може би вече не е толкова актуално. Та реших да го излея тук, пък може и някой от вас да знае колко струва едно кошче за боклук.



Тагове:   боклук,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 300diavoli
Категория: Политика
Прочетен: 208285
Постинги: 45
Коментари: 305
Гласове: 911
Архив