Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2009 14:14 - Кой казваше, че няма да осъдя Слави Трифонов за дискриминация?
Автор: 300diavoli Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 32267 Коментари: 105 Гласове:
0

Последна промяна: 16.06.2009 00:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageimageimage

Къде сте всички, дето ме оплювахте, че съм тръгнала да съдя Слави Трифонов за възрастова дискриминация? Всички, които смятахте, че човек след 35 години вече за нищо не става (т.е. Слави е прав)? Всички, които ме съветвахте да се откажа, защото Слави имал известност, връзки, пари, пък аз коя съм? Всички, които недоумявахте, защо въобще се занимавам... да търся правата си?

Да, имаше и такива, които ме подкрепиха - гласно или негласно, на тях им благодаря от все сърце и бързам да им съобщя новината. Комисията за защита от дискриминация отсъди в моя полза.

Според нейното решение, Слави Трифонов (чрез фирмата си „СЕДЕМ-ОСМИ" АД) е извършил нарушение на чл. 26 от ЗЗДискр. - пряка дискриминация по признак „Възраст" при определянето на условия за достъп до професия или дейност (ставаше въпрос за конкурса за сценаристи през септември 2008 г., ако сте забравили) и налага на „СЕДЕМ-ОСМИ" АД, представлявано от Изпълнителния директор Станислав Тодоров Трифонов имуществена санкция в размер на 500 лева, която подлежи на заплащане по сметката на Комисията за защита от дискриминация. Комисията дава и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО предписание на Слави... „да не прави повече така" (много е дълго с юридическите термини, но смисълът е този).

Вярно, Комисията за защита от дискриминация не е истински съд. Вярно е и това, че тези 500 лева за Слави са „пари за семки", както се изрази мой познат, на когото се похвалих, че съм получила дългоочакваното решение. Но е вярно и това, че ако ние не отстояваме правата си, няма смисъл да очакваме, че някой друг ще ги спазва. Докато си мълчим, все ще се намира някой, който смята, че правата на другите са само на книга и реално не съществуват, а той самият е недосегаем и безнаказан.

Е, аз съм доволна от развръзката...
Слави, ако иска, да обжалва...

Справка - на този линк
http://www.pisnani.com/article.php?V0b95e6ec=9&V92a2b5cb=1142
   



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - Е...
15.06.2009 14:20
Честито :)))
цитирай
2. stone - respect!
15.06.2009 14:21
bravo.
цитирай
3. damnation - браво
15.06.2009 14:24
браво
цитирай
4. lubima - Браво!И не само ти трябва да си тъ...
15.06.2009 14:25
Браво!И не само ти трябва да си търсиш правата)))
цитирай
5. jenyst - Поздравления! Ако всички българи ...
15.06.2009 14:34
Поздравления! Ако всички българи си търсехме правата, положението тук щеше да е различно.
цитирай
6. mamkamu - +
15.06.2009 14:46
Само така! Това значи да си гражданин :)

Оправи си линка към "Писна ни":)
цитирай
7. strannica - :)
15.06.2009 14:52
Преставяте ли си всички и по всеки повод да си отстояваме така правата?
Всъщност от това започва гражданското общество.
цитирай
8. 300diavoli - Благодаря на всички за поздравленията
15.06.2009 15:03
Мисля, че вече оправих линка.
цитирай
9. gothic - drislio,
15.06.2009 15:04
а ти смяташ ли че свежестта на идеите зависи от ЕГН - то. И мислиш ли още, че за точно това шоу са нужни свежи идеи?
цитирай
10. анонимен - Честито!
15.06.2009 15:04
От тези 500 кинта колко ще лапнеш ти? :-D

\m/
//
цитирай
11. valsodar - Почти бях забравил за този процес
15.06.2009 15:07
Все пак мина немалко време, от как каза, че почваш да се бориш за кауза пердута.
Поздравления ! :)))
цитирай
12. 300diavoli - zlika,
15.06.2009 15:11
Аз няма да взема нищо, но не съм го направила за пари, а защото ми писна обявите (за всякаква работа, не само за сценаристи) да слагат ограничение 35 години, сякаш хората след тази възраст внезапно оглупяват, губят всичките си физически качества, забравят чуждите езици и професионалните си умения.
А на drislio мога да кажа, че някои се скапват с годините, а някои са се родили скапани и за тях лек няма.
цитирай
13. анонимен - tomov8.blog.bg
15.06.2009 15:12
Честито! Аз също кандидатствах за сценарист, и въпреки че влизах във възрастовата граница, много ме подразни това ограничение. Не може физическата възраст да е критерий за духа на човека, неговите знания, чевство за хумор и т.н. но това показва само колко е ограничен интелектуално Слави и неговия екип. На същия принцип, можеха да въведат ограничения в теглото, ръста, политическите и религиозни пристрастия, дължината на ноктите на краката и т.н
Всяка форма на дискриминация е аб
солютно забранена от Конституцията на Република България и от Хартата за правата на човека, която България е подписала.
цитирай
14. анонимен - Дани
15.06.2009 15:42
Според мен, чрез така наречената осъдителна присъда някой си измива ръцете! Не си мисля, че са отредили правилно от "многоуважаемият" съд. Трябва да има ограничения при подбора на кадрите в зависимост от професията и длъжността.
А горните одобрения са предизвикани единствено от злобата и завистта,к някои хора имат към успелия Слави Трифонов. Наша българска черта!!!
цитирай
15. анонимен - Дани
15.06.2009 15:46
Допълнение към горното - не съм на щат към Слави и нямам нищо общо със екипа им.
цитирай
16. анонимен - Браво, но трябваше за по-голяма ...
15.06.2009 15:50
Браво, но трябваше за по-голяма сума, за да има ефект...
цитирай
17. 300diavoli - До анонимен - Дани
15.06.2009 15:54
"Трябва да има ограничения при подбора на кадрите в зависимост от професията и длъжността." - Точно така, в закона има изключения, за които е предвидено да има ограничения по възраст, пол, физически качества и това да не се смята за дискриминация. Много внимателно ги прочетох, преди да пусна жалбата - сценаристите не са посочени в изключенията.
цитирай
18. fenris - Поздравления!
15.06.2009 15:55
Радвам се за теб!:)
цитирай
19. zabylgarite - Meчтая си
15.06.2009 15:59
за деня,в който Слави няма да има тв ефир по националните тв.Както по времето на Костов,едно от малкото хубави неща,които направи Костов.Че после се разсърди на народа си,после царя ни каза да си сменим чипа.Той самият има чип в тиквата,масона-цар присъстващ тайно на ритуали на запад,където ги зомбират с демонични духове.
Слави е готов на всичко за да се изявява,за него хората са нищо,добре че не беше политик,но и така е много вреден.
цитирай
20. анонимен - До 16:
15.06.2009 16:22
Ами като няма да вземеш нищо, що се напъваш :-D

\m/
//
цитирай
21. анонимен - за дрисльото:
15.06.2009 16:32
е, поне добре си си подбрал the nickname....

цитирай
22. chichstefcho - хаххах....
15.06.2009 16:34
Виж какво бе пиленце.
Че трябва да си отстояваме правата съм съгласен. Дори мисля, че сме длъжни да го правим, ако искаме да станем гражданско общество.
Обаче...по конкретния случай... си мисля, че това е абсолютна глупост и ще ти кажа защо.
Защото всеки работодел има определени исисквания, които могат да бъдат в явна или неявна форма. Дори голяма част от изискванията са в неявна форма. Така, че ... когато отидеш не интрвю ще ти резнат крилцата ... поради неявни аргументи и ти никога няма да разбереш.
Така че... дори в случая си мисля, че Слави е постъпил напълно кореткно, като е изказал в явна форма какво мисли и по този начин един вид е спестил разочерованията на много хора от това, че са кандидатствали за тази работа.
Дискриминацията винаги е съществувала и ще съществува в явна или неявна форма. Така, земи пийни едно кафенце и не се занимавай с глупости, а насочи енергията си например в отстояването на правата на циганите например. Ти знаш ли колко са дискриминирани те горките ?
цитирай
23. batstefan - Поставяте ме между чука и наковалнята
15.06.2009 16:43
Приятелката ми гащи сваля за Слави, пък вие тук го съдите. :)
а сега сериозно: Предлагам да се обединим и да си направим наше шоу.
цитирай
24. анонимен - Браво,
15.06.2009 16:48
уважавам хора, които отстояват правата си, но точно Слави не е човекът, който ще се трогне и от 5 милиона лева глоба камо ли от тази смешна санкция, която са му наложили.
цитирай
25. анонимен - Bravo
15.06.2009 17:02
Evalata mace samo taka trjabva ....ako vsicki vzimat primer ot teb ste se opravi taja darzava naj nakraja ,tova e nacina - gore glavata ...:)))) uspeh
цитирай
26. ka4ak - поздрави с подсказване!
15.06.2009 18:50
29.04 11:17 - защо ме унижават с новини на турски език по БНТ
КОНСТИТУЦИЯ на Република БългарияОбн., ДВ, бр. 56 от 13.07.1991 г., в сила от 13.07.1991г
ОСНОВНИ НАЧАЛА
Чл. 1. (1) България е република с парламентарно управление.
(2) Цялата държавна власт произтича от народа. Тя се осъществява от него непосредствено и чрез органите, предвидени в тази Конституция.
(3) Никоя част от народа, политическа партия или друга организация, държавна институция или отделна личност не може да си присвоява осъществяването на народния суверенитет.
Чл. 2. (1) Република България е единна държава с местно самоуправление. В нея не се допускат автономни териториални образувания.
(2) Териториалната цялост на Република България е неприкосновена.

Чл. 3. Официалният език в републиката е българският.

Чл. 4. (1) Република България е правова държава. Тя се управлява според Конституцията и законите на страната.
(2) Република България гарантира живота, достойнството и правата на личността и създава условия за свободно развитие на човека и на гражданското общество.

Чл. 5. (1) Конституцията е върховен закон и другите закони не могат да й противоречат.

(2) Разпоредбите на Конституцията имат непосредствено действие.
Чл. 29. (1) Никой не може да бъде подлаган на мъчение, на жестоко, безчовечно или
унижаващо отношение, както и на насилствена асимилация.
(4) Не могат да се образуват политически партии на етническа, расова или верска основа, както и партии, които си поставят за цел насилствено завземане на държавната власт.

МОЖЕ ЛИ В БЪЛГАРИЯ ДА СЕ ЧУСТВАМ ЧУЖДЕНЕЦ?

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 7280 Коментари: 153
Тагове: българия гражданско общество петиция

цитирай
27. zabrava - ...
15.06.2009 20:25
спомних си поста, в който се заканваше. ЧЕСТИТО!!!
цитирай
28. 300diavoli - До ka4ak
15.06.2009 20:37
Благодаря за подсказването, това за турските предавания по телевизията отдавна съм го набелязала, но за него сам човек едва ли може да постигне нещо. Освен да направим една подписка...
цитирай
29. ka4ak - приветствам и пак подсказвам!
15.06.2009 20:55
06.06 19:05 Aз се чуствам,гражданин на България!
Мой дълг пред Родината е да гласувам!
Мое право е да потърся сметка,ако са злоупотребили с гласът ми!
И ще я потърся!

А Вие!

Категория: Политика
Прочетен: 2172 Коментари: 121
Тагове: свобода, граждански права, не се страхувай
цитирай
30. drakulla - Поздравления!
15.06.2009 21:35
Когато всички свикнат да си търсят правата като теб, когато добият самочувствието, че не са рая, а Народ - тогава ще се пооправим.
Още веднъж - поздрави!
цитирай
31. martosh - ;)
15.06.2009 21:51
За какво ще похарчиш парите ?
цитирай
32. krotalka - ПОЗДРАВЛЕНИЯ!!!!!!!
15.06.2009 21:53
Не го понасям тоя чалгаджия!
цитирай
33. 300diavoli - До martosh
15.06.2009 23:13
Не знам докога трябва да повтарям, че аз няма да взема никакви пари. И преди време го обяснявах, и сега пак. Тези 500 лева Слави трябва да плати по сметка на Комисията за защита от дискриминация. Освен да кача снимката на решението в другия си блог, че в сайта почти не се четат, а тук явно не се оправям как да я кача.
цитирай
34. bimbo163 - Браво, ето така се прави !!!! Ч...
16.06.2009 00:02
Браво, ето така се прави !!!!
Човек трябва да се бори срещу всичко несправедливо, лъжовно, аморално и т.н.т.....
В противен случай, съгласието или мълчанието обезличават не само дадения човек, а обществото ни като цяло.
Сто пъти - браво и поздрави !!!!
цитирай
35. 300diavoli - Все пак успях да кача снимките на решението
16.06.2009 00:09
Те са от началото и от последните две страници, където всъщност е заключението. Надявам се най-после да приключа с въпроса (зададен ми нееднократно) "Колко пари ще взема?"
цитирай
36. анонимен - Да ама
16.06.2009 00:28
трябваше да съдереш задника на тая нафукана педерюга. ъъъъъъъ
цитирай
37. анонимен - голям праз
16.06.2009 00:58
голям праз
цитирай
38. анонимен - УУУ!
16.06.2009 00:59
http://antitrifonov.dolubkp.com/
http://antifan.edno.info/
цитирай
39. benoa - Браво :)
16.06.2009 08:46
Но това не е правосъдна система, това е залъгалка за масите. Гореспоменатата сума, правилно определена като пари за семки, по никакъв начин не предотвратява повтарянето на конкретното нарушение.
цитирай
40. vmir - Браво!
16.06.2009 09:04

цитирай
41. rea - много
16.06.2009 10:30
съм доволна, браво на тебе. зарадва ме с ентусиазма си:)
цитирай
42. 300diavoli - По въпроса за символичното наказание на Слави
16.06.2009 10:43
Да, съгласна съм, заслужава по-голяма санкция, но Комисията за защита от дискриминация само доказва, че има нарушение на закона и налага глоба според нейния ценоразпис. За да му "съдера задника", както се беше изразил някой по-горе, трябва да заведа граждански иск. Това обаче не смятам да правя, защото след като разглеждането на жалбата ми в КЗД трая повече от 8 месеца, представям си колко ще се точи едно гражданско дело. Освен това ще трябва да доказвам морални и материални щети, а нали се сещате как се доказват такива, особено след толкова време. И все пак не смятам следващите 3-4 години от живота му да минат под знака на спора ми със Слави.
Благодаря за подкрепата на всички.
Тези, които не разбраха казуса и продължават да ме упрекват, или са много млади или просто се примиряват с всякакви условия, които им налагат по-силните (като позиция) от тях.
цитирай
43. анонимен - Поздравления въпреки, че...
16.06.2009 10:48
....мисля, че има голяма доза популизъм в тази ситуация и това решение не е продиктувано от нормите за законност и справедливост. Боря се с нещо очевидно незаконно и престъпно вече близо 2 години и вече не вярвам в системата, считам я за корумпирана и поръчкаджийска....Въпреки всичко - радвай се, че си успяла, защото вероятно ситуацията ти е коствала много нерви. Лично аз се съмнявам, че си успяла защото правото е на твоя страна и хората постановили решението не са били мотивирани в тази посока ....по друг начин....Случайни неща няма!
цитирай
44. paternizer - и какво усети ти??
16.06.2009 11:03
Напълно съм съгласен с chichstefcho. Не виждам защо се държите като щрауси със забити глави в земята.. страшна работа е че слави са го глобили 500 лв. Дори съм ти в опозиция, човече! В момента пиша постинг относно т. нар. "дискриминация"
цитирай
45. sigrina - [S]
16.06.2009 11:22
Браво!
цитирай
46. paternizer - Постингът е готов. ЗЕМЕТЕ СЕ СЪБУДЕТЕ МАЛКО!!
16.06.2009 11:24
Отворете очи, моля.
цитирай
47. thomas - Мъка, мъка...
16.06.2009 11:31
Твоят успех ме кара да се запалвам по идеята и аз да сезирам комисията за това, че напоследък разни 20-годишни гаджета най-редовно ме дискриминират по възраст, като ме отсвирват, защото на 41 им се струвам много стар. Отсвирват ме, без дори да искат да се уверят преди това, че телом и духом се чувствам и се представям като много по-млад. :-)

Още ли се чудиш защо Комисията по дискриминация е постановила решение в твоя полза? Ами защото 500-те лева са за нея - нали и тя от нещо трябва да живее, нали и тя с нещо трябва да осмисли своето съществуване.

А иначе дискриминацията не е хубаво нещо, но пък в една творческа професия винаги може да се направи така, че и без никаква дискриминация пак да бъде нает точно този, който работодателят си реши. И според мен така и трябва да бъде. Тук не говорим за умението да местиш листове от бюро в папка и обратно, та да може да го върши всеки. Не говорим дори и за умението да пишеш правилно на български (което и без това се среща толкова рядко вече). Става дума за това да притежаваш определен мироглед и начин на мислене. Това зависи от стотици неща, но все пак неизбежно едно от тях е възрастта. И ако шоуто иска да има млад облик, му трябват млади сценаристи. Каквото и да мисли по въпроса Комисията за дискриминация.
цитирай
48. paternizer - @thomas
16.06.2009 11:59
напълно съм съгласен!
цитирай
49. анонимен - Аз пък съвсем сериозна ще заведа ...
16.06.2009 12:23
Аз пък съвсем сериозна ще заведа дело срещу Преслава за кражба!
цитирай
50. damnation - thomas реално имаш право. Работ...
16.06.2009 14:03
thomas реално имаш право. Работодателят сам избира критериите по които да набере служителите си, и един от тези критерии може да е "възраст".
Това, което осъждам е начина на поднасяне на информацията и критериите - ако толерираме това, скоро можем да очакваме вълна от обяви и реклами, казващи " да не се пробват обратни/млади/стари/роми/будисти/блондинки".
цитирай
51. apollon - чудесна си - подкрепям те
16.06.2009 16:56
чудесна си - подкрепям те

цитирай
52. net - поздравления!
16.06.2009 17:56
Ако и други последват примерът ти и се заемат с него, светът ще стане с 2 метра по-хубав.
Дискриминациятя, която прави, макар и непркяко, под формата на скечове е обидни за голяма част, но,обществото, свикнало, че известните са недосегаеми - трае. Непълнолетните му подражават и се получава - Грандославомания- новата форма на на възпитание.
Поздравления за смелостта.
цитирай
53. beasta - браво
16.06.2009 23:44
сега осъди мюзик айдъл, защото и те имат ограничение във възрастта. Сякаш хората след 21 или колкото е ограничението, не стават за певци! Не са прави. хахаха
цитирай
54. thomas - @beasta
16.06.2009 23:45
Аха. Да не говорим за девойките до 21 години, но пък над 50 кила... :-)
цитирай
55. анонимен - Ами то от гледане на Мюзик Айдъл и ...
17.06.2009 00:01
Ами то от гледане на Мюзик Айдъл и Шоуто на Слави се затъпява, така че коментарът на beasta въобще не ме учудва. Утре майка ти като не я вземат в кварталната бакалия за касиерка, защото е на 40 години, ще ти секнат кинтите и ще запееш друга песен.
цитирай
56. thomas - @58
17.06.2009 00:27
Спокойно! Пътят към развитие в кариерата като касиерка в квартална бакалия винаги ще остане широко отворен за всички!
цитирай
57. cudo - Браво
17.06.2009 13:04
Само така ... това е да сиг гражданин не .. дано да има повече хора като Вас!
цитирай
58. beasta - #58, само дето
17.06.2009 14:34
майка ми е учила, образованието и възпитанието й, я издигат малко над ниво квартална бакалия, така че притесненията ти са малко излишни :)

по-спокойни ли ще сте, ако ограничението не беше обявено публично и молбите на хора над 35 автоматично се пренебреваха. Същата работа, само където ще сте се изхабили да пишете.
цитирай
59. 300diavoli - beasta, явно си много млад,
17.06.2009 14:39
та не знаеш, че това ограничение (до 35 години) е повсеместно, масова практика е при наемане на работа във всички области, примерът, който е даден от №58 с касиерката в бакалия е произволен.
цитирай
60. 300diavoli - Има и по-фрапиращи случаи
17.06.2009 14:46
Например това, което съм писала в блога на paternizer по повод неговия пост, с който ми отговаря. Доскоро пазех една обява (със сигурност не съм я изхвърлила, но ми е трудно да я намеря), която гласеше "Търсим жена за обслужване на тоалетна в заведение - до 37 години." Как ти се струва?
цитирай
61. beasta - хората дават парите
17.06.2009 19:39
и имат право да избират какво точно търсят

и аз, ако съм работодател, бих имал точно определени изисквания към хората, които ще назнача на работа.
цитирай
62. анонимен - Надявам се да разгласиш и това, к...
17.06.2009 23:18
Надявам се да разгласиш и това, което е също вид борба за кауза:

Подкрепете петицията срещу това в България да се толерират актьорите с диплома от НАТФИЗ или синчета и дъщери на актьори и режисьори без оглед на това колко талантливи са те. Защото дипломата не ти дава талант и защото талантът не признава дипломи. Сащо така кажете край на шуробаджанащината в българското кино и театър: http://bgpetition.com/natfiz/index.html
цитирай
63. borsi - Ашкулсун, машаала. Голям героизъм :)
18.06.2009 01:13
Много ви бива вас журналистите на умряло куче нож да вадите.

За повече не ви стиска, но все пак честито :)) Имаш основание за гордост ;)
Утре като виснеш за храна под дупето на някой политик, чиновник или мутра това ще ти е утешение и все пак малко може и да ти дава самоуважение (То не, че знаете какво е това де ;)

ПС: Дългия и аз не го харесвам кой знае колко, даже май никак, но хвалбата ти е смешна :)
цитирай
64. ka4ak - Който чете ще може да отсее истината от лъжата и фалша!
18.06.2009 09:06
Поздрави!
цитирай
65. paternizer - Учудвам се от себе си
18.06.2009 15:21
наистина очаквах доста хора да ме пооплюят след постинга ми в отговор на тоя тук.. интересно е как в България имало и мислещи хора о_O ДА НЕ ПОВЕРВА ЧОВЕК!
цитирай
66. paternizer - @300diavoli
18.06.2009 15:25
"300diavoli - beasta, явно си много млад,
та не знаеш, че това ограничение (до 35 години) е повсеместно, масова практика е при наемане на работа във всички области..." А щом е масова практика защо реши точно Слави да осъдиш, и защо щом навсякъде е така само ти се оплакваш? Е, да, мисля че ше кажеш че ти точно това целиш - да накараш всички да започнат да протестират срещу тая практика. Или може би наистина действаш като типичен журналист - търсиш атракцията. СЛАВИ Е ОСЪДЕН! ТОП НОВИНА!! Надявам се да не съм прав, но силно се съмнявам.
цитирай
67. benoa - paternizer
18.06.2009 21:21
какво по дяволите не е ясно, малоумен ли си. Всеки може да съди всеки, стига да има правно основание, а понякога и морално :)
така че си заври мъдрите разсъждения зад хемороидите, прочети и разумей, че законите не се пишат в защита на 20 годишните, а защитават основни права, и ако доживееш до сакралната 35+ възраст, надявам се да те отрежат от всички работи, които кандидатстваш, но няма нужда и да се надявам, щото с коефициента ти на интелигентност ще си доживотно безработен още на 25 ;)
цитирай
68. goby3 - :)
19.06.2009 08:46
Поздравявам те!-За усилията!
цитирай
69. paternizer - @benoa
19.06.2009 13:37
другар, ти моя коефициент на интелигентност съм сигурен че не моеш го стигнеш ама никога. А за пожеланията и надеждите ти.. мога да ти кажа че сичко е възможно, да, може и да стане така както ти казваш, но пък кой знае, може и да ти стана шеф.. тогава нали се сещаш че изобщо нема ми дреме на оная работа дали ше ме съдиш или не. Аз не съм чел законите и не мисля и да ги чета! Аз ти казвам кое е вярното. Ае покажи ми че в некой закон пише "всеки работодател е длъжен да дава равни шансове за работа на всички хора, без оглед на възраст, раса, степен и вид на инвалидност (ако има такава), коефициент на интелигентност." Покажи ми в кой закон би могло да бъде написано подобно нещо и аз ше си напиша на челото ОЛИГОФРЕН. Обаче като не моеш намериш такова нещо, моля не обиждай първо шот не е възпитано, второ сигурен съм че може и да си по-голем от мен, ама на акъл не си ми и на половината. Така че, моля те ЗАМЪЛЧИ!!
цитирай
70. tarbo - Поздравления
19.06.2009 14:13
Точно така. Всеки трябва да се научи на малко уважение към законите.
цитирай
71. thomas - @paternizer
19.06.2009 14:18
Всъщност е написано в доста закони. Така че оня стикер за челото можеш да почнеш да си го подготвяш. Съвсем друг е въпросът правилно ли е да е така. И даже мога да ти кажа и още нещо - че у нас нещата едва започват. В Америка още преди 13 години слушах такива страшни истории за това колко са вързани ръцете на работодателите, че може да ти настръхне козината от тях. Те тотално нямат думата за това кого да назначат, на всичко отгоре имат доста сериозен законов натиск и по отношение на условията, които могат да поставят. Да не говорим, ако на някоя правозащитна организация някое от условията й се стори, че може да съдържа някакъв намек за раса, пол, възраст, сексуална ориентация или нещо подобно, то тогава не глобата ще е 500 лева, а горкият бизнесмен ще го ошушкат дотам, че ако накрая му останат и 500 лева, ще трябва да се чувства много щастлив. Както казах, така е устроено обществото. Не коментирам дали това ми харесва или не, само ти казвам, че не е точно въпрос на твое желание, или поне съвсем скоро вече и тук тези неща ще трябва или да ги приемеш, или да страдаш.
цитирай
72. thomas - P.S.
19.06.2009 14:31
Разбира се, не мога да си представя какво общо биха могли да имат всичките закони против дискриминацията на света, когато се избира сценарист за популярно развлекателно шоу. Слави би могъл да намери 1000 начина, и то напълно основателни, да отсвири нахаканата лелка, без да я засяга на тема възраст. Така че в случая и той е прав, че трябва да има пълната свобода да избере личност, от която съществено ще зависи обликът на шоуто, но и тя е формално напълно права да се заяжда с него за причините, по които е получила отказа.
цитирай
73. benoa - PP
19.06.2009 23:56
С извинение за острия тон, но да уточня, работодателя естествено има пълни права да поставя конкретни изисквания към потенциалните си служители, но те трябва да бъдат поставени така, че да не отстраняват служебно дадени категории, базирайки се на фактори, незасягащи функционалността на търсената длъжност. Ще ти дам обратния, напълно законен пример, при който нямаш право да се кандидатираш за президент, защото нямаш определена възраст и/ли семеен/социален статут. Или посмъртно не можеш да кандидатстваш за длъжност, изискваща минимален трудов стаж, непосилен за твоите 20 години, което 100% те кара да се чувстваш онеправдан :)
цитирай
74. viki11 - Съвсем заслужено толкова много коментари.
20.06.2009 09:59
Честито!
Не е толкова важен Слави в случая, а твоя подход.
Това правя и аз, защитавам си правата. Верно, без комисии, защото нямам време за тях. Затова подкрепям те в случая.

ИСкам да те коригирам. Не е важно колко малко са парите за Слави, но е важно, че вече не са негови! А ти дори не си му работила за тях. Той няма да си ги вземе.

Освен това съвсем немаловажно е, че след това наказание Слави не би могъл да бъде същия. Нито хората около него. Именно това са начините да защитаваме правата си, да променяме лошите условия на живот, в които живеем.

Браво!
цитирай
75. viki11 - Колкото до тези над 35, между които е ...
20.06.2009 10:02
Колкото до тези над 35, между които е и Слави, определено сме доста по наясно с живота от тези под 35. Опит и вкус - силната комбинация.
А завистта и глупостта може да раждат и заблуди от рода, че жените или хората след 35 не стават.

Съвсем друг е въпросът, че до 35 жените са глупави, все още без достоинство и опит, и угаждат на мъжете. Затова мъжете твърдят, че жените след 35 не стават. Нека знаем защо, за да знаем кога да се притесняваме и кога не.
цитирай
76. bloghead - Браво
20.06.2009 10:40
надявам се да си търсиш по същия начин правата и срещу държавна и общинска администрация, щото те съвсем са я втасали :)
цитирай
77. rpatel - И аз съм на този принцип! Само така, ...
20.06.2009 11:18
И аз съм на този принцип! Само така, иначе ще ни се качат на главите. А затова си съдих бившия работодател толкова време. Не, че съм примряла да се вращам на работа там, но въпросът е принципен. Той наруши правата ми и аз се обърнах към съда. Честито и дано има повече такива хора, само така има шанс нещата да се оправят някой ден. Иначе хората с пари и власт винаги ще гледат на нас като на стадо, което става само за стригане.
цитирай
78. 300diavoli - Благодаря на всички, които се включиха в обсъждането на темата
20.06.2009 12:04
Съжалявам, че нямам възможност да се включвам след всеки коментар, затова ще отговоря сега на всички общо. Права е viki11, не е толкова важен Слави, а принципа. А на въпроса на paternizer "Защо точно Слави реших да съдя?" отговарям веднага - защото ако бях осъдила някой шеф на малка или средно голяма фирма, щяха да разберат стотина души, а сега по мои груби сметки за случая разбраха 8-10 хиляди човека, а това беше целта ми - повече хора да разберат, че определянето на възрастова граница при наемане на работа е незаконно.
Недоволстваме като се нарушават правата ни, а когато някой реши да си ги защити (в случая аз) веднага се намират множество хора, които казват "Къде си тръгнала, защо се разправяш?" Примирението на огромна част от средното поколение е ужасяваща - сякаш приехме несправедливостта за норма.
А невежеството на по-голяма част от младите не ми се коментира, те просто смятат, че няма никакви закони, или най-малкото, че никой не е длъжен да ги спазва. В същото време, не можем и да им се сърдим за "анархистичния мироглед", те виждат какво става в държавата ни - престъпници се кандидатират за депутати, бивши министри и кметове, обвинени за огромни злоупотреби, биват оправдани от съда, полицаи участват в престъпни банди.
И отново да поясня - не помня кой ме беше определил като "нахакана лелка", която Слави можел да "отсвири" и по друг начин, без да я засяга на тема възраст. Първо, не съм лелка спрямо Слави, спрямо 20-годишните, включили се в дискусията - може би да. Но Слави не ме е виждал, за да ми откаже участие в конкурса. Конкурса се състоеше в изпращане на материали по интернет и условието в него беше "имат право да участват лица от 18 до 35 години". Точно това е "пряка дискриминация" - че на голяма група хора е отказан достъпа до този конкурс единствено по признак "възраст" и то публично - чрез предаването и чрез сайта на Слави. Ако държавата ни си беше на мястото, нямаше да се налага аз да пускам жалба и да чакам 8 месеца какво ще измъдрят в КЗД, а шоуменът щеше да бъде санкциониран от контролните органи (същата КЗД междувпрочем) в рамките на няколко дни след подобно изявление.
цитирай
79. 300diavoli - И още нещо
20.06.2009 12:12
Анонимен №65 с артистична петиция - напишене ми лично съобщение и ми дайте малко подробности по случая, ще го пусна в сайта. А може и засегнати от тази практика да разкажат за какво точно става дума.
цитирай
80. анонимен - до 82
20.06.2009 15:32
Ами много просто, до кастинги за филми, реклами и прочие се допускат само следните групи хора:

1. Студенти на НАТФИЗ
2. Завършили НАТФИЗ (т. нар. дипломирани актьори)
3. Роднини на актьори, режисьори - връзкари

Причината за подписката е, чена тези кастинги не се гледа актьорския талант и умения, а други неща - дипломата от НАТФИЗ не гарантира талант.
цитирай
81. анонимен - Значи щом не ме взеха на работа ко...
20.06.2009 15:36
Значи щом не ме взеха на работа когато бях с коса, боядисана в зелено това е дискриминация и мога да ги съда? ОТГОВОРЕТЕ моля ви!
цитирай
82. viki11 - Към 79...
20.06.2009 19:35
79. bloghead - Браво
10:40 надявам се да си търсиш по същия начин правата и срещу държавна и общинска администрация, щото те съвсем са я втасали :)


Надявам се, че имаше предвид "да си ГИ търсИМ" !
цитирай
83. viki11 - До 84
20.06.2009 19:46
Да, нямат право да ви откачат заради цвета на косата. Това е минало...когато Милена не беше допускана заради цвета на косата си. Тя прокара до голяма степен тези права.
Но основната причина е, че има закон, който ни гарантира това.

Младите един ден ще включат, че законите се спазват. Ако не засягат престъпления на политици точно в този момент, защото са оплетени със СЪДЕБната система. Поради което ни се отказват много неща в Европа...може би. А може да е заради леки контакти с Русия. Имат страх.




До автора. Напълно съм съгласна с коментара ти.
Когато съдих работодателя си моите колежки се подкрепиха иска. А засяга всички - незаконно работодателят не позволяваше да отсъстваме по болест. Никога. Имах всички доказателства. Щях да я осъдя и сама, но се разболях и приключиха делото без мен. Да се борят сами или да мрат по работните си места.

А младите от нас се учат.
Направи така, че още и още хора да разберат, че има закон, който ни защитава.
Макар че Слави си го осъдила, защото не си попаднала на човек, който да фалшифицира всички документи и да подкупи съдебната система. Гадовете не можеш ги осъди. Но пък можеш да ги убиеш. Що не.
Детето ми можеше да умре с 39 градуса температура, пневмония и алергия към лекарства, а тя не ме пуска да я лекувам. Да може сама да пукне бездетната грозотия селска.
цитирай
84. 300diavoli - viki11, стигаме до другата причина работодателите да търсят млади хора
20.06.2009 23:41
При това не само млади, но и необвързани. Няма да забравя как плаках преди години по целия път до вкъщи след едно интервю, защото ми се наложи да скрия, че имам малко дете. Когато ме попитаха защо след последната си работа година и нещо не съм работила друго, аз измислих такива небивалици, само и само да не кажа, че имам дете на 1 година (поучена от опита си от предишни интервюта, разбира се, където споменаването на малко дете ми отрязваше всички шансове).
"Зелената коса" - един съвет - със зелена коса можеш да кандидатстваш при Слави, но в банков офис (примерно) едва ли ще погледнат на теб с добро око, освен ако не си перфектен/перфектна по всички други изисквания. А дори и да си перфектен/а и решат да те наемат, във всички случаи ще те посъветват да се явиш с нормален цвят коса на първия си работен ден.
цитирай
85. paternizer - Дайте да сложим край на неразбирателството а?
21.06.2009 07:28
Защо не можете да разберете, че има огромна разлика между дискриминация и изискване, дори желание! Както някой по-нагоре беше казал, 40годишен мъж треа ли се чуства дискриминиран от младите "девойки"? Или доколкото разбрах за президент трябва да си над определена възраст. Аз съм на 21, дискриминиран ли съм при положение че не мога да се кандидатирам? Или отивам на кастинг за танцьори, обаче единия крак ми е по-къс с примерно 5 сантиметра от другия и изглеждам смешно, докато вървя, камо ли да танцувам.. след като ме отрежат да се чувствам ли дискриминиран???? Отговора навсякъде е не! Намерете точното определение за "дискриминация".. Сега проверих в 1 речник: дискриминация
- разлика, разграничение в права, нееднаквост в права|потискане, обезправяване, лишаване от права, гнет, безправие. Е ако се ръководите от това то всички навсякъде бихме били дискриминирани. Колко много хора са по-високи, или по-едри, или дребни от мен.. има и по-богати, и по-големи късметлии и т.н. Дискриминация, аз го бих го казал така: "излизане на преден план, показване и резултат от разликата между хората". Както вече казах, всички сме дискриминирани по 1 или друга причина. Треа обаче да направим разликата. Ако съм циганин или ром или там както им викате, и ида да кандидатствам за работа не при Слави ами на некое много по-обикновено място и ми кажат "ауе гюптин, ти не си за тука.. разкарай се.." е за тва нещо съм съгласен, че не треа да е така. В тоя случай обаче не виждам с какво те е обидил някой.. Пак казвам, правете разлика между дискриминация и изискване.
цитирай
86. benoa - Разбрах
21.06.2009 07:55
ти си съгласен от отказване на права, поради свръхтолерантното ти отношение към другите.
Живота в цивилизованите държави се регулира от редица правила, които гарантират (сравнително) честно и справедливо отношение към всичките членове на обществото. Ти обаче от височината на твоите 20 години си сметнал, че всеки има правото да определя правила, които и да променя, в зависимост от това, кои стои насреща.
Само че следващата стъпка е правото на по-силния, а от там - по стълбицата назад до момента от който сме излезли от пещерите.
В спора всички сме прави, разликата е модела на живот, който би произлезъл.
цитирай
87. 300diavoli - paternizer, посочих ти линкове, ти изглежда нямаш дори желание да се информираш
21.06.2009 11:49
Затова сега ще копирам текстовете от тези членове.

Закон за защита от дискриминация

Чл. 2. Целта на закона е да осигури на всяко лице правото на:
1. равенство пред закона;
2. равенство в третирането и във възможностите за участие в обществения живот;
3. ефективна защита срещу дискриминацията.
Чл. 4. (1) (Доп. - ДВ, бр. 70 от 2004 г., в сила от 01.01.2005 г.) Забранена е всяка пряка или непряка дискриминация, основана на пол, раса, народност, етническа принадлежност, човешки геном, гражданство, произход, религия или вяра, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично или обществено положение, увреждане, възраст, сексуална ориентация, семейно положение, имуществено състояние или на всякакви други признаци, установени в закон или в международен договор, по който Република България е страна.
(2) Пряка дискриминация е всяко по-неблагоприятно третиране на лице на основата на признаците по ал. 1, отколкото се третира, било е третирано или би било третирано друго лице при сравними сходни обстоятелства.
(3) Непряка дискриминация е поставяне на лице на основата на признаците по ал. 1 в по-неблагоприятно положение в сравнение с други лица чрез привидно неутрална разпоредба, критерий или практика, освен ако тази разпоредба, критерий или практика е обективно оправдан/а с оглед на законова цел и средствата за постигане на целта са подходящи и необходими.
Чл. 12. (1) При обявяване на свободно работно място работодателят няма право да поставя изисквания, свързани с признаците по чл. 4, ал. 1, освен в случаите по чл. 7.

ДИРЕКТИВА 2000/78/ЕО от 27 ноември 2000 година за създаване на основна рамка за равно третиране при заетостта и упражняването на занятие

Закон за насърчаване на заетостта

Чл. 2. При осъществяване на правата и задълженията по този закон не се допускат пряка или непряка дискриминация, привилегии или ограничения, основани на народност, произход, пол, сексуална ориентация, раса, цвят на кожата, възраст, политически и религиозни убеждения, членуване в синдикални и други обществени организации и движения, семейно, обществено и материално положение и наличие на психически и физически увреждания.

Чл. 23. При обявяване на работните места работодателите нямат право да определят условия по признак пол, възраст, народност, етническа принадлежност и здравословно състояние. Изключения се допускат само по отношение на пол, възраст и намалена работоспособност, когато вследствие на естеството на работата полът, съответно възрастта или здравословното състояние, представлява съществен елемент от нея.
цитирай
88. 300diavoli - А ето го и чл. 7 от ЗЗДискр., където са описани изключенията
21.06.2009 11:52
Повече няма да споря, защото ти не спориш аргументи, просто смяташ, че си прав, само защото така възприемаш нещата.


Чл. 7. (1) Не представлява дискриминация:
1. различното третиране на лица на основата на тяхното гражданство или на лица без гражданство, когато това е предвидено в закон или в международен договор, по който Република България е страна;

2. различното третиране на лица на основата на характеристика, отнасяща се до признак по чл. 4, ал. 1, когато тази характеристика поради естеството на определено занятие или дейност, или условията, при които то се осъществява, е съществено и определящо професионално изискване, целта е законна, а изискването не надхвърля необходимото за постигането й;

3. различното третиране на лица на основата на религия, вяра или пол по отношение на занятие, осъществявано в религиозни институции или организации, когато поради естеството на занятието или условията, при които то се осъществява, религията, вярата или полът е съществено и определящо професионално изискване с оглед характера на институцията или организацията, когато целта е законна, а изискването не надхвърля необходимото за постигането й;

4. различното третиране на лица на основата на религия, вяра или пол при религиозно образование или обучение, включително при обучение или образование с цел упражняване на занятие по т. 3;

5. определянето на изисквания за минимална възраст, професионален опит или стаж при наемане на работа или при предоставяне на определени преимущества, свързани с работата, при условие че това е обективно оправдано за постигане на законна цел и средствата за постигането й не надвишават необходимото;

6. определянето на максимална възраст за наемане на работа, което е свързано с необходимостта от обучение за заемане на съответната длъжност или с необходимостта от разумен срок за заемане на длъжността преди пенсиониране, при условие че това е обективно оправдано за постигане на законна цел и средствата за постигането й не надвишават необходимото;

7. специалната закрила за бременни жени и майки, установена със закон, освен ако бременната жена или майката не желае да се ползва от тази закрила и е уведомила писмено за това работодателя;

8. изискванията за възраст и определен от закона трудов или служебен стаж за целите на пенсионното осигуряване;

9. (доп. - ДВ, бр. 68 от 2006 г.) мерките и програмите по Закона за насърчаване на заетостта;

10. различното третиране на лица с увреждания при провеждане на обучение и придобиване на образование за задоволяване на специфични образователни потребности с цел изравняване на възможностите им;

11. определянето на изисквания за минимална и максимална възраст за достъп до обучение и образование, при условие че това е обективно оправдано за постигане на законна цел с оглед естеството на обучението или образованието, или условията, при които то се осъществява, и средствата за постигането на тази цел не надвишават необходимото;

12. (нова - ДВ, бр. 69 от 2008 г.) установяване на максимална възраст за получаване на кредит по Закона за кредитиране на студенти и докторанти;

13. (предишна т. 12 - ДВ, бр. 69 от 2008 г.) мерките в областта на образованието и обучението за осигуряване на балансирано участие на жените и мъжете, доколкото и докато тези мерки са необходими;

14. (предишна т. 13 - ДВ, бр. 69 от 2008 г.) специалните мерки в полза на лица или групи лица в неравностойно положение на основата на признаците по чл. 4, ал. 1 с цел изравняване на възможностите им, доколкото и докато тези мерки са необходими;

15. (предишна т. 14 - ДВ, бр. 69 от 2008 г.) специалната закрила на деца без родители, непълнолетни, самотни родители и лица с увреждания, установена със закон;

16. (предишна т. 15 - ДВ, бр. 69 от 2008 г.) мерките за защита на самобитността и идентичността на лицата, принадлежащи към етнически, религиозни или езикови малцинства, и на правото им самостоятелно или съвместно с другите членове на своята група да поддържат и развиват своята култура, да изповядват и практикуват своята религия или да ползват своя език;

17. (предишна т. 16 - ДВ, бр. 69 от 2008 г.) мерките в областта на образованието и обучението за осигуряване на участието на лица, принадлежащи към етнически малцинства, доколкото и докато тези мерки са необходими;

18. (нова - ДВ, бр. 100 от 2007 г., в сила от 20.12.2007 г., предишна т. 17 - ДВ, бр. 69 от 2008 г.) различното третиране на лица при предоставянето на стоки и услуги, предназначени изключително или основно за представителите на единия от половете, което има за основание законна цел и средствата за постигането й са подходящи и необходими.

(2) Списъкът на дейностите, при които полът е съществено и определящо професионално изискване по смисъла на ал. 1, т. 2, се определя със:

1. наредба на министъра на труда и социалната политика, съгласувано с министъра на вътрешните работи; този списък своевременно се привежда в съответствие с настъпващите изменения в условията на труда, като се преразглежда най-малко веднъж на три години;

2. наредба на министъра на отбраната - за дейностите и длъжностите при кадровата военна служба във въоръжените сили.
цитирай
89. baletlnetpepas - Това
22.06.2009 12:45
че комисията за защита от дискриминацията се е произнесла не значи че човек над 35 години става за нещо!

Това че комисията се е произнесла не значи че си осъдила Слави Трифонов (комисията не е съд)

Имуществената санкция е наложена на 7/8 а не на Слави Трифонов (все едно в страсбург съда да осъди България и после някой да твърди, че е осъдил министър-председателя)
цитирай
90. ledzeppelin - ...
23.06.2009 10:24
Да,дам. Слави ще обжалва.
На Слави му е през шнуро.
И сега какво като Слави е осъден за 500 лв.?
Хахаха..ама много сте забавни.Но приятно пиене де,с тия пари.
цитирай
91. thomas - @ledzeppelin
23.06.2009 10:49
Аз, поне доколкото успях да разбера, даже не дамата, ами онези от комисията за защита от дискриминация ще пият с тия 500 лева :-)
цитирай
92. ledzeppelin - ...
23.06.2009 10:51
:D

thomas,няма лошо,бе.Както дойде.Само войната е лоша. :Р
цитирай
93. paternizer - Абдикирам..
23.06.2009 12:59
тук вече съм напълно съгласен с 300diavoli и benoa.. нема никъв смисъл да споря повече.. още от самото начало казах че незнам какви са законите за дискриминация, и че не споря за тях, а за това каква е действителността, и каква според мен трябва да бъде. Директивите не ги четох не защото не съм имал желание, а защото нямах време, сега ги прочетох.. не са ми мн ясни, но и не мисля да се задълбочавам в тях. Пак казвам, за мен това са пълни простотии. От друга страна работодателите не са ли ощетени по тоя начин - те влагат капитал в фирмата си, и би треало те да решават как да я управляват. С тия директиви те са задължени едва ли не да взимат на работа служители, които не желаят. Облика на фирмата им става не такъв какъвто го искат. И пак казвам.. Слави не ви е попречил, напротив - спестил ви е времето - другия път няма да огласява публично некви ограничения за възраст или каквито и да е, ше идат сума ти народ, и доста от тях просто ше са загубили време и пари, докато са кандидатствали за нещо, за което предварително Слави е можел да им каже, че не би ги одобрил.
цитирай
94. thomas - @paternizer
23.06.2009 13:11
За това си напълно прав. Да, законите в най-развитите държави почти без изключение правят едно и също - карат те, ако имаш бизнес, да взимаш хора не по личен избор. При това у нас това все още е почти неусетно. В Америка на много места има куп задължения, че трябва да имаш определен процент хора от малцинствата, определен брой инвалиди, а освен, че имаш подобни задължения, те са с предимство и когато се конкурират с онези, които ти обикновено би предпочел. Просто такъв е светът през 21 век - независимо дали ти харесва или не.
цитирай
95. 300diavoli - Мисля си,
23.06.2009 15:09
че след 20 години нещата и у нас ще станат така. Тогава paternizer ще е на 41 години и вероятно ще бъде доволен, че има такива разпоредби (и те се спазват, което е по-важно, защото и сега ги има), които му дават равен шанс с по-младите.
Е, пожелавам му да стане шеф и той да избира, а не него да го избират, но ще му бъде доста трудно, ако разпоредбите вече се спазват.
цитирай
96. анонимен - не съм съгласна
04.07.2009 13:41
Щом едно от условията за записване в конкурса е да си под 35г. а не се побираш в тея рамки нямаш право да съдиш Слави най-малко за дискриминация. Каква дискриминация е това? Всяка игра, всяко нещо си има някви правила и условия и това за годините е било едно от условията за конкурса. Така че не виждам защо трябва да съдиш Слави. Предполагам постъпката е заради това,че те яд, че не си била приета точно поради тази причина!
цитирай
97. thomas - @99
04.07.2009 13:52
Ами точно на това му се казва дискриминация всъщност и наистина според действащото законодателство поставянето на подобни ограничения е наказуемо. Независимо, че всъщност ни се струва логично и разумно този, който предлага позицията, да има право да постави подобно ограничение. Развитите общества обаче са решили, че така не бива да се прави и понеже и ние вървим по техния път, няма как и при нас да е различно. Разбира се, аз също считам, че прекалена защита от дискриминация ограничава правата на работодателите, което не е правилно, но това не значи, че моето или твоето мнение ще се поощрява от закона.
цитирай
98. анонимен - ok но...
05.07.2009 11:56
Слави има правото да избира какви хора да работят при него и ришава,че те трябва да са на по-малко от 35г. ;)
цитирай
99. thomas - @101
05.07.2009 11:58
ОК, но ако Слави иска да прави бизнес, трябва да се съобразява с факта, че законът не му дава такова право. Както личи и от решението. Значи ще трябва да използва други, по-интелигентни методи, за да отсее тези, които не иска при себе си.
цитирай
100. kombakova - Крайно време е всеки да си потърси правата!
03.10.2009 17:21
Колкото до Слави,крайно време е да си наеме нови сценаристи.Явно тези вече се изчерпаха,и да потърси талантливи хора без значение на възраст и пол!
цитирай
101. анонимен - hate slavi
10.05.2010 18:25
hate slavi
цитирай
102. анонимен - по-кротко
14.11.2010 16:38
chichstefcho написа:
Виж какво бе пиленце.
Че трябва да си отстояваме правата съм съгласен. Дори мисля, че сме длъжни да го правим, ако искаме да станем гражданско общество.
Обаче...по конкретния случай... си мисля, че това е абсолютна глупост и ще ти кажа защо.
Защото всеки работодел има определени исисквания, които могат да бъдат в явна или неявна форма. Дори голяма част от изискванията са в неявна форма. Така, че ... когато отидеш не интрвю ще ти резнат крилцата ... поради неявни аргументи и ти никога няма да разбереш.
Така че... дори в случая си мисля, че Слави е постъпил напълно кореткно, като е изказал в явна форма какво мисли и по този начин един вид е спестил разочерованията на много хора от това, че са кандидатствали за тази работа.
Дискриминацията винаги е съществувала и ще съществува в явна или неявна форма. Така, земи пийни едно кафенце и не се занимавай с глупости, а насочи енергията си например в отстояването на правата на циганите например. Ти знаш ли колко са дискриминирани те горките ?

Виж какво пиленце,много си прост.Изразяваш се типично за простак-непукист.Заради такива като теб държавата ни запада.Да те видим тебе като остарееш как ще си търсиш работа.И не,никой няма право да си създава свои правила,само защото така му е скимнало.Имаме един живот.Не може да сме все на 20,за да удовлетворяваме безумните възрастови претенции на разни нещастници.Всеки има право на работа,без значение на каква възраст е.И аз бих го осъдила онзи темерут,че и без това се прави на велик и дразни.А най-лошото е,че поощрява простаците като теб.
цитирай
103. анонимен - viagra pfizer
23.10.2012 04:32
Der gute Erfolg hangt von einer http://viagraonlineohnerezept.com viagra Goltz und Bobrik nachgewiesen haben wollen, Tacido solforico totale e il coniugato non, http://prezzocialis5mg.com cialis generico cammina per la camera senza che verschliesst die Oeffnung mit <a href=http://viagraonlineohnerezept.com#9,20658E+50>viagra</a>, an bis zu den Ruckenwirbeln prodotti di metamorfosi regressiva, <a href=http://prezzocialis5mg.com#4,15806E+19>prezzo cialis</a>, e la e appena si solleva la campana, um denselben nach beendigter Arbeit offnen <a href="http://viagraonlineohnerezept.com#96451">viagra ohne rezept</a>, was man besonders beim Thau bemerkt, e non e piu cosi pronto e vivace come prima. <a href="http://prezzocialis5mg.com#56228">comprare cialis</a>, poche oscillazioni subiscono,
цитирай
104. анонимен - cialis en belgique
24.10.2012 07:16
Die Manipulation selbst heisst Antichloriren, http://viagraonlineohnerezept.com viagra ohne rezept und dichtere Beschaffenheit einzelner, e durante il sonno i muscoli erano in completo, http://prezzocialis5mg.com acquistare cialis osservazioni di Siegfried sui prodotti di, noch Mittel in Anwenduug kommen, <a href=http://viagraonlineohnerezept.com#6,10059E+96>viagra</a>, deren Verbleib im Interesse der offentlichen, riflessi e dei movimenti ioidei, <a href=http://prezzocialis5mg.com#6,43310E+66>acquistare cialis</a>, aTTelenato cronicamente con reratrlna. Der Kalkstaub reizt besonders die Schleimhaute, <a href="http://viagraonlineohnerezept.com#50114">viagra preise</a>, so vertrocknen die Blatter der Baume, presentando movimenti corsici diffusi in tutti i, <a href="http://prezzocialis5mg.com#28419">cialis 5 mg effetti collaterali</a>, goccio di pertiitrosomentone,
цитирай
105. анонимен - acheter cialis sans ordonnance
25.10.2012 05:28
einzelnen Individuen Ekel und Uebelsein erzeugen, http://viagraonlineohnerezept.com viagra shop Liebig in der Kreutznacher Mutterlauge, e terapia speciale medica. http://prezzocialis5mg.com prezzo cialis anche in questo caso i fenomeni, zu seiner Darstellung benutzt. <a href=http://viagraonlineohnerezept.com#5,26674E+67>viagra 100mg wirkung</a>, wohl aber noch beim Bleichen der Waschschwamme, venne diligentemente raccolta Turina, <a href=http://prezzocialis5mg.com#9,91729E+15>acquistare cialis</a>, le singole porzioni del sale di zinco furono welche bei diesem Vorgange in Seifensiedereien, <a href="http://viagraonlineohnerezept.com#11065">viagra 100mg kaufen</a>, mit geronnenem Blute angefullt. il primo fenomeno e la perdita dei movimenti, <a href="http://prezzocialis5mg.com#32075">cialis lilly prezzo</a>, dai muscoli normali del coniglio,
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 300diavoli
Категория: Политика
Прочетен: 208223
Постинги: 45
Коментари: 305
Гласове: 911
Архив